недеља, 31. јануар 2016.

NOĆAS SU ZVEZDE SA NEBA PALE




Milovan Petrović




NOĆAS SU ZVEZDE SA NEBA PALE

Noćas su zvezde sa neba pale,
i sve u tvoje oči pale.
a ja s ponosom u njih gledam,
i svoje nebo nikome ne dam.

aSamo me mesečev problem brine,
zalutaće na nebu bez mesečine.
Lutaće jadan po mrklom mraku,
i zalutati u nekom budžaku.

Zato usliši molbu moju,
vrati mesecu zvezdu koju.
neka po nebu siguran šeta,
još mnogo, mnogo, zima i leta.

Ja ću ostale zvezde čuvati,
pa će ti u oku još bolje sjati.
Razbiće noć, sve mrkle tame,
sijaće zate sijaće zame.

Sijaće za naše buduće dane,
pa čak i onda kad zora svane.

Milovan Petrović
(iz zbirke pesama "Sve pesme srca mog")


Нема коментара:

Постави коментар

 Danas sam pročitao toliko laži u raznim režimskim medijima, da  mi se sve smučilo. Od silne muke na um mi pade sledeća misao u vidu pesme; ...