недеља, 31. јануар 2016.

SVE PESME SRCA MOG



                                                              Milovan Petrović

Rođen je 1961 godine u Ćukovinama. Osnovnu školu je završio u Šabačkoj kamenici, a dalje školovanje nastavio u Šapcu.   Sklonost ka književnosti javlja mu se u ranoj mladosti. Već u osnovnoj školi počinje pisati poeziju, a kasnije kao srednjoškolac i prozu.

Godine 2013. objavljuje svoj prvi roman "NOĆ NA RECI PO" u izdanju Kajros-a iz Sremskih  Karlovaca, a 2014. godine i knjigu poezije "SVE PESME SRCA MOG"u izdanju Udruženja pesnika Srbije - PoezijaSRB. 2015. godine njegovu treću knjigu, odnosno drugu poezije, (pošto mu je prva bila roman "NOĆ NA RECI PO") izdaje takođe Udruženje pesnika Srbije - PoezijaSRB, čiji je ujedno i član.

Napomena autora:

 Ideju o otvaranju ovog bloga dobio sam u želji da vama, odnosno široj publici približim svoje književno stvaralaštvo. Iskreno se nadam da će te u budućnosti uživati u čitanju moje poezije  i proze. Potrudiću se da u što kraćem roku, na blog postavim sve dosad ojavljene pesme iz moje dve objavljene zbirke pesama, a takođe i roman "NOĆ NA RECI PO".

Inače trenutno živim u Švedskoj.

Pozdrav svima, i nadam se da će te uživati u čitanju.


 Pesma iz moje druge knjige, odnosno prve poezije (prva moja objavljena knjiga bila je roman "NOĆ NA RECI PO") po kojoj je i sama knjiga dobila naslov;


SVE PESME SRCA MOG

Sve pesme srca mog,
darujem samo tebi,
jer ti si boginja,
zvezda na nebu,
pa ko te voleo ne bi.

Sve pesme koje čitaš,
samo su poklon moj,
za tvoju ljubav, 
za sjaj u oku,
za nežni dodir tvoj.

Pa ako nekad,  
uz zvuke gitare,
prepoznaš pesmu moju,
znaj da je pisah,
samo za tebe,
tebe i ljubav tvoju.

I zato slošaj zvuke gitare, 
pažljivo svaki stih,
slušaj ih tiho, 
slušaj ih nežno,
vredna si svakog od njih.

Milovan Petrović


Нема коментара:

Постави коментар

 Danas sam pročitao toliko laži u raznim režimskim medijima, da  mi se sve smučilo. Od silne muke na um mi pade sledeća misao u vidu pesme; ...