недеља, 31. јануар 2016.

ZASPALA SI NA GRUDIMA MOJIM




Milovan Petrović




ZASPALA SI NA GRUDIMA MOJIM

Zaspala si na grudima mojim,
svoje snene oči zatvorila,
zagrlila rukama obema,
uspavana i tako mi mila.

slušao sam otkucaje srca,
pa i uzdah što iz grudi beži,
rasula se svuda kosa tvoja,
dok mi tako na grudima ležiš.

Smešak s' tobom na licu zaspao,
pa te takvu u oblake dižem,
želeo bih da ovaj trenutak,
perom sreće, probam da opišem.

Dal mi ruka tom zadatku vična,
da li mogu sreću opisati,
da li će pero uspeti zauvek,
da trenutak čarobni uhvati.

Spavaj, srećo, na mojim grudima,
nek ti snovi mirišu na mene,
nek trenutak ovaj večno traje,
nek ga nikad ne prekine vreme.

Milovan Petrović
(iz zbirke "Sve pesme srca mog")

Нема коментара:

Постави коментар

 Danas sam pročitao toliko laži u raznim režimskim medijima, da  mi se sve smučilo. Od silne muke na um mi pade sledeća misao u vidu pesme; ...